Pagina oficiala a Directiei Silvice Ialomita Legea informatiilor de interes public - DIRECTIA SILVICA IALOMITA - Pagina Oficiala a Directiei Silvice Ialomita - UNREGISTERED VERSION

DIRECTIA SILVICA IALOMITA - Pagina Oficiala a Directiei Silvice Ialomita - UNREGISTERED VERSION

Go to content

Main menu

Legea informatiilor de interes public

Prezentare

Tipareste pagina

Programul de funcţionare al Direcţiei Silvice Ialomita şi a subunităţilor sale este:
Luni - Joi: 08.00 - 16.30
Vineri: 08.00 - 14.00

Programul de audienţe:
Audienţele au loc în fiecare zi de luni, între orele 10.00 şi 12.00 la sediul Direcţiei Silvice Ialomita din Str. Sos.Bucuresti-Constanta, nr.1, Sobozia, iar înscrierea în audienţă se poate face în fiecare zi, de luni până joi între orele 08.00 şi 16.30 iar vineri între orele 08.00 şi 1.400 la numărul de telefon 0243/215720, la sediul instituţiei sau în scris, prin adresă trimisă la office@slobozia.rosilva.ro.

Procedura privind rezolvarea reclamatiilor referitoare la Managementul Forestier se gaseste aici.
Raportul de activitate al Directiei Silvice Ialomita pentru anul 2013 se gaseste aici.
Programul propus a fi realizat de catre Directia silvica Ialomita in anul 2014 poate fi vizualizat aici.

Pentru a vizualiza Raportul privind Realizarea programului de activitate al Regiei Nationale a Padurilor-Romsilva, pe anul 2012 si 2013 click aici.

Modalităţile de contestare a deciziei autorităţii sau a instituţiei publice în situaţia în care persoana se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate

În cazul în care o persoana consideră că dreptul privind accesul la informaţiile de interes public a fost încãlcat, aceasta se poate adresa cu reclamaţie administrativã conducatorului autoritãţii sau instituţiei publice cãreia i-a fost solicitatã informaţia.
Reclamaţia administrativã, conform modelelor,  se depune în termen de 30 de zile de la luarea la cunoștință a refuzului explicit sau tacit al angajaţilor din cadrul autoritãţii sau instituţiei publice.

Modelele de reclamaţie administrativă: model 1 , model 2


Back to content | Back to main menu